لیست کالا

برای دسترسی به لیست کالا های تعریف شده در ابر از طریق منوی کناری کالا و خدمات > لیست کالا اقدام نمایید.

در این صفحه عملیات‌های زیر قابل انجام است

  • ویرایش کالا
  • قیمتگذاری کالا
  • ایمپورت کالا از طریق اکسل
  • آپدیت قیمت فروش کالا از طریق فایل اکسل
  • کنترل موجودی کالا
  • مشاهده کالا های در حال اتمام(نقطه سفارش)
  • دریافت خروجی اکسل از لیست کالا
  • چاپ بارکد کالا

ویرایش کالا

.جهت دسترسی سریع به ویرایش کالا یا خدمات، شما می توانید با کلیک بر روی شماره ردیف یا نام کالا و یا دکمه  کنار هر کالا و در ادامه مطابق تصویر زیر عبارت ویرایش  صفحه ویرایش را باز کنیم.

پس از کلیک بر روی دسترسی های ذکر شده برای ویرایش کالا یا خدمات مطابق تصویر زیر وارد صفحه ویرایش کالا خواهید شد.

توضیح و کاربرد فیلدهای این صفحه را در اینجا مطالعه نمایید.

کنترل موجودی کالا

.جهت بررسی موجودی  کالا در هر انبار میتوانید با کلیک بر روی عدد موجودی  در هر ردیف به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

نکته:

در صورتی که از سیستم چند انباری استفاده کنید و کالای مورد نظر در چند انبار موجودی داشته باشد، شما شاهد چند ردیف در این صفحه هستید که گویای میزان ورودی، خروجی، و مانده آن انبار است.

برای دسترسی به گردش کالای مورد نظر در هر یک از انبارهای منتخب کافیست روی عدد موجودی در این صفحه کلیک نمایید.
در فرآیند کنترل موجودی امکانات دیگری از قبیل کاردکس ریالی و کاردکس ریالی تعدادی نیز در دسترس شماست که با کلیک بر روی مطابق تصویر زیر در دسترس است.

امکانات لیست کالا

در صفحه لیست کالا امکانات  در دسترس هستند، این نوار ابزار در همه لیستهای ابر موجود است و کاربردهای متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بروزآوری اطلاعات 

جهت به روز رسانی  لیست می توانید بر روی دکمه با علامت ریلود کلیک کنید

بروزرسانی قیمت با اکسل

جهت بروز رسانی قیمت‌های ثابت کالا از طریق اکسل، بر روی علامت دلار از بالای لیست کلیک کنید. در دیالوگ باز شده شما میتوانید فایل خود را به دو روش اضافه کنیم. هم از طریق بارگذاری فایل از دیسک محلی و هم از طریق انتخاب از دراپ باکس. لطفاً توجه نمایید جهت آماده سازی لیست قیمت می توانید از خروجی اکسل لیست کالا استفاده کنیم و پس از تغییر قیمت و ذخیره با پسوند xlsx.   آن را بارگذاری کنید.
( همچنین توجه نمایید در صورتی که کالای شما با سایر سیستم ها همانند دیجی کالا یا ووکامرس در ارتباط باشد بعد از به روز رسانی قیمت از طریق اکسل آن قیمت ها در سیستم های مرتبط تغییر می کند)

چاپ بارکد کالا 

جهت چاپ گروهی بارکد کالا ها می توانید در ابتدا با زدن دکمه انتخاب ردیف چک باکس های کناری انتخاب کالا ها را روشن کنید و سپس با انتخاب گروهی یا موردی و در آخر با فشردن کلید   بارکد کالا، بارکد های مورد نظر را چاپ نمایید.

ایمپورت کالا از طریق اکسل 

جهت بارگذاری کالاهای جدید خود از طریق اکسل می توانید ،با زدن دکمه وارد کردن اطلاعات اکسل و انتخاب فایل اکسل از طریق دیالوگ باز شده کالاهای خود را به صورت تجمیعی در سیستم وارد کنید. ضمناً میتوانید  جهت راهنمای تهیه فایل از نمونه اکسل استفاده نمایید.

ورود کالای تکی 

برای دسترسی به فرم تعریف کالا از این دکمه استفاده نمایید.

دانلود لیست کالا بصورت اکسل 

جهت خروجی اکسل از لیست نمایش داده شده ، دکمه اکسل از نوار ابزار را انتخاب نمایید.

انتخاب ردیف برای عملیات دسته جمعی 

جهت حذف گروهی یا موردی کالا می توانید با زدن دکمه انتخاب ردیف و سپس با کلیک کردن بر روی دکمه حذف از  نوار ابزار بالای لیست کالاهای مورد نظر را حذف کنید.

دسترسی به فیلترهای پیشرفته 

جهت باز شدن دیالوگ فیلتر، از نوار ابزار بالا، دکمه فیلتر را کلیک کنید .علاوه‌بر فیلتر کردن اطلاعات شما میتوانید ستونهای مورد نظر را جهت چاپ یا نمایش لیست انتخاب نمایید .

چاپ لیست کالا 

جهت چاپ لیست نمایش داده شده دکمه چاپ را از نوار  ابزار لیست کلیک کنید. لطفاً توجه نمایید جهت کم کردن ستون ها، میتوانید از دکمه فیلتر و همانند راهنما در مرحله قبل استفاده کنید.

حذف گروهی کالا

جهت حذف کالا میتوانید هم به صورت موردی یا به صورت گروهی همانند آموزش بالا کالای مورد نظر را حذف کنید. توصیه می شود در صورت گردش داشتن کالا یا خدمات، آن کالا یا خدمت از طریق چک باکس بالای صفحه ویرایش غیر فعال شود. شما میتوانید جهت مشاهده ی کالاهای غیر فعال شده با استفاده از فیلتر موجود در دیالوگ مربوطه(فیلتر )نسبت به مشاهده کالاهای غیر فعال شده اقدام نمایید.

کارت کالا

کارت کالا اطلاعاتی شامل مشخصات عمومی کالا، بهای تمام شده کالا،  قیمت های فرمول شده کالا و آخرین خریدهای مربوط به کالا را به ما نمایش می دهد. جهت دسترسی به این کارت می توانید از دکمه کناری نام کالا  و یا با استفاده از لینک موجود در منوی کناری ردیف آن کالا، استفاده نمایید.