صندوق

برای تعریف صندوق (صندوق‌ها) میتوانید از منوی سمت راست > بانک و صندوق > صندوق

اطلاعات صندوق مربوطه را وارد نمایید

اطلاعات فیلدهای مربوطه را مطابق با نیاز تکمیل فرمایید.

نوشتن نام صندوق و تعیین ارز مورد استفاده، در این فرم الزامی است.

در فیلد برچسب امکان برچسب گذاری جهت خوشه بندی اطلاعات در سراسر ابر بصورت یکپارچه در اختیار شماست و می‌توانید اطلاعات خود را در گزارشات برنامه برحسب برچسب‌های اختصاص داده شده فیلتر نمایید.

توضیحاتِ نوشته شده در فیلد توضیحات، در لیست صندوق به شما نشان داده خواهد شد

در فیلد معین، میتوانید یک حساب معین متفاوت با پیشفرض برنامه را به صندوق خود ارتباط دهید. در صورت عدم آشنایی با اصول حسابداری از پر کردن این فیلد خودداری نمایید.

در صورتی که در گزینه‌ی  وضعیت صندوق را در حالت غیر فعال قرار دهید، نام این صندوق در سایر فرم‌های برنامه که نیاز به انتخاب نام صندوق دارد برای کاربران قابل مشاهده و استفاده نخواهد بود

با ثبت فرم، یک صندوق در گروهِ حساب دارایی‌های جاری > دفتر کل موجودی نقد و بانک > و دفتر معین مربوطه تعریف خواهد شد.

در صورتی که از دستگاه پوز استفاده میکنید (در حال حاضر امکان استفاده از دستگاه‌های پوز شرکت سامان کیش و پرداخت نوین در برنامه وجود دارد) در فیلد نام دستگاه یک نام دلخواه برای دستگاه پوز خود انتخاب کنید، فیلد شماره ترمینال را مطابق با مشخصات دستگاه پر کنید، و نام کاربری و کلمه عبور توسط پشتیبانیِ نرم افزار برای شما تعیین خواهد شد.

به این ترتیب، در فاکتور فروش اگر برای تسویه فاکتور، نام صندوقی که دستگاه کارتخوان به آن متصل است انتخاب شود، گزینه‌ی  در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت