تعریف سطح تفصیل جدید

کاربران ابر می توانند از قسمتهای مختلف نرم افزار اقدام به تعریف سطح تفصیل نمایند.

۱. از طریق منوی مشتریان و حساب ها  >  تفصیل جدید

۲.در هر صفحه ای از نرم افزار که لیست انتخاب تفصیل وجود دارد با زدن دکمه + : از این راه اطلاعات تفصیل در پنجره ای که باز می شود قابل افزودن است. (بعداً می توانید از طریق منوی مشتریان و حساب > لیست تفصیل > انتخاب تفصیل> ویرایش  اطلاعات آن را کامل کنید.)

نکته: سطوح تفصیل در نرم‌افزار حسابداری ابرآیرون شناور هستند به این معنا که هر تفصیل میتواند در سندهای حسابداری زیر مجموعه همه سطوح معین موجود بکارگیری شود. بنابراین از تعریف سطوح تفصیل تکراری جهت استفاده در اسناد مختلف جلوگیری می شود.

در این صفحه شما می توانید ،اطلاعات  مربوط به تفصیل را وارد نمایید.
نام: در این فیلد نام تفصیل مورد نظر خود را بنویسید.

گروه تفصیل: در ابرآیرون امکان گروه بندی تفصیل ها در اختیار شماست. با انتخاب گروه مورد نظر خود برای تفصیل مربوطه در آینده میتوانید گردش حساب هر یک از گروه های استفاده شده را گزارش گیری نمایید.

اتصال به زیر سیستم: این فیلد جهت تنظیم تفصیل برای بکارگیری سطح تفصیل مربوطه در اسناد اتوماتیک زیر سیستم هاست در صورتی که قصد تنظیم برای اسناد اتوماتیک را ندارید این قسمت را خالی بگذارید.

برچسب: امکان برچسب گذاری جهت خوشه بندی اطلاعات در سراسر ابر بصورت یکپارچه در اختیار شماست. در صورت نیاز به جداسازی چند تفصیل و گزارشگیری و فیلتر کردن بر حسب برچسب مورد نظر این فیلد را انتخاب و یا تعریف کنید.

نکته: برای انتخاب برچسب مورد نظر در صورتی که از قبل در سیستم تعریف شده باشد فقط با جستجو و انتخاب آن اقدام به برچسب گذاری نمایید در غیر اینصورت با نوشتن نام برچسب مورد نظر و فشردن کلید اینتر اقدام به تعریف برچسب نمایید.

نکته: برای مشاهده تفصیل های تعریف شده ، مدیریت و ویرایش آنها از طریق لیست برچسب اقدام نمایید. ضمناً قبل از حذف تفصیل به تنظیمات زیر سیستم تفصیل مربوطه دقت کنید. 
در صورتی که تفصیل از قبل تنظیم شده برای زیر سیستم را حذف کنید اسناد اتوماتیک زیر سیستم را با اخلال مواجه می نمایید.