ابزارهای نرم‌افزاری کسب‌و‌کار را یکپارچه کنید!

بدون نیاز به تعویض نرم‌افزار و تحمیل هزینه‌های اضافی به کسب و کار شما، ابرآیرون اطلاعات سازمان را یکپارچه کرده و دید وسیعی به شما ارائه می‌دهد.

داشبورد حسابداری آنلاین ابرآبرون

ابزارهای نرم افزاری سازمان را یکپارچه کنید!

بدون نیاز به تعویض نرم‌افزار و تحمیل هزینه‌های اضافی به کسب و کار شما، ابرآیرون اطلاعات سازمان را یکپارچه کرده و دید وسیعی به شما ارائه می‌دهد.

داشبورد آماری و تسک منیجر ابرآیرون

”اتصال به سایت ساز و فروشگاه سازها”

اتصال حسابدرای آنلاین به ووکامرس

وردپرس و ووکامرس

ووکامرس افزونه‌ای محبوب برای نرم‌افزار مدیریت محتوای وردپرس است که با دارا بودن وب سرویس و وب هوک به ابرآیرون متصل است با یکپارچگی اطلاعات از طریق ابرآیرون بهره وری سایت فروشگاه اینترنتی ووکامرسی خود را بالا خواهید برد.

فروشگاه ساز پرتال

سایت ساز پرتال

اطلاعات و فرآیندهای فروش اینترنتی خود در سایت ساز پرتال را با حسابداری و دیگر ابزارهای مدیریت کسب و کار خود یکپارچه نمایید و سرعت، و دقت خود را در مدیریت موجودی کالا، سفارشات، قیمتهای فروش و غیره را بالا ببرید.

سایت سازهای متفرقه

سایت ساز وبزی

 سایت ساز وبزی یکی از پلتفرمهای ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی داخلی هست که با سادگی و امکانات متنوع بین کاربران ایرانی محبوب شده است اتصال سیستم مدیریت کسب و کار ابری ابرآیرون به این پلتفرم برای کاربران وبزی مهیا شده است.

اتصال حسابدرای ابری به سایت ساز

سایت ساز

پلتفرم سایت ساز یکی دیگر از سیستمهای مدیریت محتوا و ساخت سایتهای مختلف شرکتی، فروشگاه اینترنتی و غیره است، حسابدرای ابرآیرون برای بهبود عملکرد کسب و کار کاربران سایت ساز میان ابرآیرون و سایت ساز اتصال برقرار کرده است.

امکان اتصال به سایتهای اختصاصی و یا دیگر سایت سازها بصورت سفارشی توسط ابرآیرون و یا توسط توسعه دهنده شما وجود دارد.

”اتصال به نرم‌افزار ارتباط با مشتریان”

اتصال حسابدرای آنلاین به ووکامرس

ارتباط با مستریان دیدار

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان دیدار نرم افزاری ساده، روان و مقرون بصرفه است که بین کاربران ایرانی محبوب و رایج شده است کاربران دیدار میتوانند از امکان اتصال ابرآیرون و دیدار به یکدیگر بهره ببرند و از امکان یکپارچگی اطلاعات بره برداری نمایند.

مدیریت وظایف آنلاین

سرو سی‌آر‌ام

یکپارچگی اطلاعات فروش و ارتباط با مشتریانتان در سرو سی آر ام همکاران سیستم با حسابداری ابری را در ابرآیرون بوجود آورده ایم تا کاربرانی که علاقه مند به استفاده از این ابزار هستند بتوانند به راحتی در کنار دیگر ابزارها از آن استفاده نمایند.

امکان اتصال به  دیگر نرم افزارهای ارتباط با مشتریان توسط ابرآیرون و یا توسط توسعه دهنده شما وجود دارد.

”اتصال به مارکت پلیس ها”

اتصال حسابدرای آنلاین به ووکامرس

اتصال به دیجی کالا

دیجی کالا فراگیر ترین مارکت پلیس داخلی است که تعداد زیادی از فروشندگان کالا علاوه بر کانالهای فروش اختصاصی در این مارکت نیز کالا های خود را ارئه میکنند. حسابداری ابری ابرآیرون اطلاعات کالا مانند موجودی، قیمت وریز فروش را در همه کانالهای فروش شما یکپارچه می‌کند.

مدیریت وظایف آنلاین

اتصال به با سلام

باسلام، با نگاهی متفاوت به فرآیند فروش کالا و ارتباطات مشتری و فروشنده کالا بخش قابل توجهی از فروش کالا با نگاه کمک به کسب و کارهای خانگی و روستایی فعالیت میکند اگر شما هم کالالی خود را در باسلام میفروشید ابرآیرون اطلاعات شما را با باسلام یکپارچه می‌کند.

مدیریت وظایف آنلاین

اتصال به تیمچه

فروشگاه اینترنتی تیمچه یکی دیگر از مارکت های (بازارگاه) داخلی برای ارائه کالاست، شما هم اگر در کنار دیگر کانالهای فروش از فروشندگان این مارکت هستید میتوانید به راحتی موجودی کالا، قیمت و غیره را با ابرآیرون مدیریت کنید. اطلاعات همه کانالهای فروش در ابرآیرون کنترل و ردگیری می‌شوند.

امکان اتصال به  دیگر مارکت پلیس ها یا به اصطلاح فارسی بازارگاه ها توسط ابرآیرون و یا توسط توسعه دهنده شما وجود دارد.

” اتصال به فضای ذخیره سازی ابری ”

اتصال حسابدرای آنلاین به ووکامرس

دراپ باکس

فایلها و مستندات خود را در دراپ باکس پوشه بندی و ذخیره سازی کنید، از همه اطلاعات خود در ابرآیرون بهره ببرید. دراپ باکس یکی از پر کاربرد ترین سیستم های فضای ذخیره سازی ابری در سطح جهان است.

امکان اتصال به سایتهای اختصاصی و یا دیگر سایت سازها بصورت سفارشی توسط ابرآیرون و یا توسط توسعه دهنده شما وجود دارد.

”راهکار آنلاین ابرآیرون با هدف بهبود عملکرد کسب و کار شما با ایجاد یکپارچگی اطلاعات امکان استفاده حداکثری از همه اطلاعات ارزشمند سازمان را برای شما امکانپذیر می‌کند. “

ابرآیرون

ابرآیرون، دستیار ابری کسب‌و‌کار‌های کوچک و متوسط است که با ساده کردن فرایند‌های تامین و فروش کالا و خدمات، همگام‌سازی کانال‌های فروش آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و حضوری و برقراری ارتباط همیشگی با مشتریان، همانند یک دستیار آنلاین بدون محدودیت مکان و زمان، باعث بهره‌وری بیشتر از منابع و افزایش سود می‌شود.

تهران، میدان ونک، اتوبان حقانی نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 40

021-28423686

0936-4444-890

دانش بنیان
نظام صنفی رایانه ای کشور

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب ‌سایت برای شرکت علم پیشرو مهراد(ابرآیرون) محفوظ است.