ابرآیرون،

نرم‌افزار مدیریت دارالترجمه

حسابداری، مدیریت فرآیندها، گزارشات متنوع و مفید

 کنترل و راهبری همه جانبه دفتر ترجمه بصورت ابری و تحت وب بدون محدودیت سیستم عامل

داشبورد حسابداری آنلاین ابرآبرون

ابرآیرون،

نرم‌افزار مدیریت دارالترجمه

داشبورد حسابداری آنلاین ابرآبرون

 کنترل و راهبری همه جانبه دفتر ترجمه بصورت ابری و تحت وب بدون محدودیت سیستم عامل

سی آر ام

سیستم ارتباط با مشتریان

قیمتگذاری

مدیریت ارتباط با مترجم یار

صدور خودکار سند حسابداری سفارش ترجمه

بر اساس محتویات هر سفارش ترجمه بصورت اتوماتیک اسناد حسابدرای در سطوح درآمدی و هزینه ای ثبت می‌شود و امکان دریافت گزارشات حرفه‌ای حسابداری را برای شما فرآهم می آورد.

مدیریت چندین دفتر ترجمه در یک نرم افزار

شما میتوانید برای مدیریت چند دفتر ترجمه از یک نرم‌افزار استفاده کنید و سیستم بصورت خودکار بر اساس زبان ترجمه مربوطه فاکتور با سربرگ دفتر مورد نظر را چاپ می‌کند.

دریافت آنلاین هزینه سفارش ترجمه

با ارسال فاکتور و لینک پرداخت الکترونیک برای مشتری، مبلغ سفارش از طریق درگاه پرداخت اینترنتی دریافت شده و بصورت اتوماتیک در ابرآیرون بصورت فرم دریافت نقد ثبت می شود.

امکان ثبت سفارش ترجمه توسط تلفن همراه هوشمند

پرسنل دفتر ترجمه میتوانند با استفاده از ابرآیرون بر روی موبایل یا تبلت فرآیندها و فرمهای مختلف را مشاهده یا استفاده نمایند.

محاسبه هزینه ترجمه با درصد افزایش مبلغ زبان پایه

با تعریف و تنظیم درصد افزایش به قیمت ترجمه زبان پایه برای هر یک از زبانهای مورد استفاده امکان تغییر قیمتها را در کوتاه ترین زمان خواهید داشت.

تعریف دسترسی برای مترجم‌ها و پرسنل

امکان تعریف و تنظیم دسترسی های مختلف به بخشهای نرم‌افزار و تعریف اکانتهای مختلف بر اساس نیاز و وظایف افراد در اختیار شماست. به این ترتیب هر شخص به بخشهای مجاز خود دسترسی خواهد داشت.

چاپ رسید تحویل مدارک به مترجم

 امکان چاپ رسید سفارش ترجمه برای هر یک از سفارشهای ترجمه با اطلاعات مورد نیاز مترجم بدون اطلاعات تماس طرف حساب سفارش دهنده در اختیار شماست.

درصد پیشرفت فرآیند ترجمه

مدیران یا مسولین دفتر ترجمه در هر لحظه میتوانند وظعیت پیشرفت مراحل هر یک از سفارشهای ترجمه را مشاهده و کنترل نمایند.

تعریف و مدیریت بانک و صندوق

بانک‌ها و صندوق های مختلف، در ابرآیرون تعریف شده و تراکنشهای مختلف قابل گزارشگیری، مدیریت و پیگیری  هستند . فرآیندهای جابجایی مبالغ بین صندوق و بانک نیز در ابرآیرون مدیریت می شود.

دریافت و پرداخت چک

تمامی چک‌های دریافتی و پرداختی شما در ابرآیرون ثبت شده و مراحل مختلف تا وصول آنها نیز قابل پیگیری می‌باشند

گزارش حساب و سابقه ترجمه مشتریان

همه سفارش دهندگان ترجمه در ابرآیرون به عنوان طرف حساب ثبت شده و امکان گزارشگیری از وضعیت بدهکاری یا بستانکاری آنها و همچنین سوابق سفارشات گذشته آنها با یک کلیک در اختیار مدیران است.

نرم افزار مدیریت دفتر ترجمه چند زبانه

ابرآیرون نرم‌افزار مدیریت دفتر ترجمه چند زیانه است. هر کاربر بر اساس زبان پیشفرض خود میتواند فرمهای نرم‌افزار را با زبان خود مشاهده کند. چند کاربر با زبانهای مختلف در یک نرم‌افزار .

داشبورد اطلاعات آماری

ابرآیرون، با ارائه داشبورد اطلاعات آماری نگاه کلی و تصمیم ساز را برای کاربران بوجود آورده و باعث رشد و بهره وری کسب و کار خواهد شد.

کنترل وظایف و تقسیم کار پرسنل

وظایف و کارهای قابل انجام هر شخص را در سیستم مدیریت وظایف ابرآیرون تعریف شده و قابلیت پیگیری را برای کاربران بوجود می آورد، ضمناً امکان و ثبت پیگیری ها رویدادها در هر وظیفه امکانپذیر است.

حسابداری تحت وب

محاسبه اتوماتیک خدمات ترجمه!

با ثبت سفارش ترجمه بر اساس قیمتهای از پیش تعیین شده و درصدهای افزایش بر حسب تعداد نسخه، زبان ترجمه، هزینه های تمبر دادگستری و غیره، هزینه های وزارت خارجه و سفارت محاسبه و به تفکیک در فاکتور اختصاصی دفتر ترجمه چاپ خواهد شد.

راهبری و رهگیری سفارش ترجمه 

در هر لحظه به راحتی از آخرین وضعیت و پیشرفت انجام کار ترجمه سفارشات ترجمه با خبر شوید و همچنین ابرآیرون، ازعدم هماهنگی بین پرسنل جلوگیری  کرده و باعث صرفه جویی در زمان و منابع شما خواهد شد.

انوع مشاغل
اتصال ابرآیرون با نرم افزارهای کاربردی

نگهداری تصویر اسناد بصورت بایگانی دیجیتال!

شما میتوانید تصویر اسناد ترجمه و غیر ترجمه را به سفارش ترجمه پیوست کرده و در هر زمان یا مکان به آنها دسترسی داشته باشید. این امکان خطرات مفقودی و غیره اسناد مشتریان را به حداقل می رساند.

مشاوره، استقرار و آموزش توسط تیم ابرآیرون!

 جهت بوجود آوردن بیشترین آشنایی شما با نرم افزار و ارائه بهترین پیشنهاد برای مدیریت یکپارچه کسب و کارتان، قبل از خرید نرم‌افزار شناخت کاملی از کار شما را بدست  می‌آوریم، پس از خرید به استقرار و پیاده سازی صحیح سیستم می پردازیم. در تمام دوره مشاوره، استقرار و پشتیبانی همواره به نماینده شما آموزش‌های لازم ارائه خواهد شد.

پشتیبانی

ویدئو معرفی در 5 دقیقه

جهت دریافت دمو و هماهنگی جلسه پرزنت آنلاین یا حضوری با ما تماس بگیرید.

ابرآیرون متصل است 

حسابداری ووکامرس
اتصال به فروشگاه اینترنتی پرتال
gmail
دیجی کالا
drop box logo
پرداخت یار زیبال
ابرآیرون

ابرآیرون، دستیار ابری کسب‌و‌کار‌های کوچک و متوسط است که با ساده کردن فرایند‌های تامین و فروش کالا و خدمات، همگام‌سازی کانال‌های فروش آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و حضوری و برقراری ارتباط همیشگی با مشتریان، همانند یک دستیار آنلاین بدون محدودیت مکان و زمان، باعث بهره‌وری بیشتر از منابع و افزایش سود می‌شود.

تهران، میدان ونک، اتوبان حقانی نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 40

021-28423686

0936-4444-890

دانش بنیان
نظام صنفی رایانه ای کشور

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب ‌سایت برای شرکت علم پیشرو مهراد(ابرآیرون) محفوظ است.