امروزه کاربران نرم افزار ها و اتوماسیون های مدیریت مالی و کسب و کار علاوه بر کاربری آسان ، سرعت دسترسی به اطلاعات ، انعطافپذیری و انطباق با شیوه عملیاتی سازمان با توجه به عدم کیفیت شبکه اینترنت همراه در برخی ار نقاط کشور به دنبال راهکارهایی هستند که در کنار تمام ویژگیهای نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری در زمان نبود شبکه اینترنت فرآیندهای مورد نیاز را به خوبی مدیریت نماید.

ابرایران بر اساس همین نیاز پیشرفته در راستای توسعه راهکارهای مبتنی بر رایانش ابری حوزه کسب و کارها و بره گیری بیشتر کاربرانش پس از بررسی ، تحقیق و نیاز سنجی بازار اپلیکیشن فروش مویرگی ابرایران را در نسخه های اندروید و ios  تولید و منتشر کرده است.

این اپلیکیشن با اتصال به نرم افزار حسابداری و فروش مویرگی تحت وب به فروشندگان مجموعه کمک میکند بدون اتصال به اینترنت همه فرآیندهای ثبت سفارش ، صدور فاکتور و پیش فاکتور ، مشاهده اطلاعات مشتری و غیره . . . را به راحتی انجام دهند و با یک بار اتصال به اینترنت کلیه اطلاعات مربوطه در نرم افزار اصلی ثبت و بروزرسانی شوند . البته در صورت اتصال دستگاه همراه وی به شبکه اینترنت اطلاعات به صورت لحظه ای بروزرسانی می شوند.

اپلیکیشن موبایل فروش مویرگی راهی جدید برای انجام فرآیند فروش مویرگی است که علاوه بر پنل های واکنش گرای مبتنی بر رایانش ابری  در اختیار کاربران ابرایران قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیر دپارتمان فنی و برنامه نویسی ابرایران : مراحل طراحی ، تولید و تست این اپلیکیشن انجام شده و در حال حاضر بهره برداری در چند واحد تولیدی و پخش آغاز شده و بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود یکی از ویژگیهای اپلیکیشن کاربر پسند بودن و قدرت اپلیکیشن در پس زمینه نرم افزاری مبتنی بر وب است. به این معنی که این اپلیکیشن با اتکا به اتصال به نرم افزار های مالی ، حسابداری ، انبارداری ، crm ، فروش مویرگی بالاترین سطح کابردپذیری را برای کاربران به ارمغان آورده است.