همیشه برند خود را جلوی چشم مشتریانتان قرار دهید

 یکی از راههایی که بدون هزینه و یا با هزینه بسیار کم برند شما را دائماً جلوی چشم مشتریانتان قرار می دهد ارسال اطلاع رسانی و اخبار شرکت از طریق ایمیل بری آنهاست و بدون ایجاد مزاحمت باعث افزایش آگاهی کاربران از وضعیت کسب و کار شما می شود این امر باعث شده تا مشتری شما در

چگونه ارتباط خود را نگهداری کنید.

تقویم ارتباط با مشتریانتان را راه اندازی کنید و بصورت منظم با آنها در ارتباط باشید.
در نظر داشته باشید ارتباط با مشتریان نباید خسته کننده  باشد و یا کاربر احساس مزاحمت داشته باشد. بلکه در مواقعی با او در ارتباط باشید که او به شما نیاز دارد و یا در زمانی با مشتری ارتباط بگیرید که برای او مفید باشید.
کاری کنید که مشتری، کسب و کار شما را همیشه در کنار خود حس کند و بداند که شم قابل اعتماد و همیشه در دسترس هستید.
به این ترتیب شما توانسته اید فاصله خود با مشتری را کاهش داده و در نتیجه به بهره وری بیشتر کسب و کارتان کمک می کنید.
نرم افزار هوشمند ابرآیرون به شما کمک میکند بوجود آوردن این تقویم و این ارتباط برای شما ساده تر و در برخی موارد بصورت اتوماتیک انجام شود. ابرآیرون در نسخه آینده خود قول داده است که به کاربرانش کمک کند تا بهترین ارتباط را بصورت هوشمند بوجود آورد.

همواره با مشتریان خود بصورت منظم و بموقع در ارتباط باشید

برخی از ویژگی های تقویم ارتباط با مشتری

به شما نشان می دهد آخرین بار مشتری چه زمانی و چرا با شما ارتباط داشته ، از آخرین تماس ما با مشتری چه مدت می گذرد ، در چه تاریخی و به چه دیلی باید با مشتری ارتباط بگیریم .
مثلا اگر سرویس مشتری در حال انقضا هست از طریق ارسال پیام او را یادآوری کنیم یا کالایی را که مشتری قبلا سقپفارش داده در صورت موجود شدن ه او اطلاع رسانی کنیم و البته چندین ویژگی هوشمند که در نسخهآینده ابرآیرون به شما معرفی خواهیم کرد.

 ابرآیرون نرم افزاری یکپارچه ، هوشمند، آنلاین، کاربردی و سود آوراست که همچون دستیاری هوشمند در کنار صاحبان مشاغل و کسب و کارها  قرار میگیرد.