فروشگاه اینستاگرامی نیاز به نرم افزار حسابدرای دارد؟

با گسترش فروش کالا و خدمات در بستر شبکه های اجتماعی بویژه اینستاگرام و افزایش اعتماد کاربران به این نوع جستجو و دریافت کالا یا خدمات و گسترش کاربران مربوطه و البته افزایش رقابت بین فروشگاههای مذکور الزام استفاده از نرم افزار های مالی و ارتباط با مشتریان را بیشتر از قبل بنظر می رسد.

دریافت نرم‌افزار حسابداری و مدیریت کسب و کار ویژه فروشگاه اینستاگرامی

از طرف دیگر با بوجود آمدن رقابت تنگاتنگ میان فروشندگان و صاحبان مشاغل در این حوزه ارائه خدمات منظم و سریع و احترام به حقوق کاربران و مشتریان اهمیت بیشتری پیدا کرده و صاحبان صفحات مذکور را به استفاده از یک نرم افزار منعطف و هماهنگ با کسب و کار اینترنتی سوق داده است.
برای مدیریت  هر کسب و کار اینترنتی نرم افزاری می تواند کارایی مناسبی داشته باشد که تحت وب باشد و قابلیت اتصال به پلتفرمهای تحت وب دیگر را داشته باشد.
در نتیجه یک فروشگاه اینستاگرامی به نرم افزار حسابدرای و مدیریت کسب و کار آنلاین و تحت وب دارد.
ابرآیرون راهکاری ویژه برای کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی ارائه داده که از اینجا میتوانید اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

با استفاده از ابرآیرون برای مدیریت فروشگاه امکان دریافت وجوه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه کالا یا خدمات در اینستاگرام

برای انتخاب نرم افزار به چه نکاتی دقت کنیم؟

بطور کلی باید از نرم افزاری استفاده کنیم که با فضای کسب و کار اینترنتی هماهنگ باشد به این معنی که وابسته به مکان و زمان نباشد ، امکان متصل شدن به پلتفرمهای مختلف را داشته باشد ، به راحتی در اختیار پرسنل شما باشد .

 نرم افزاری را انتخاب کنیم که کاربری آسان و راحتی داشته باشد تا هزینه آموزش به پرسنل به حداقل برسد . پویایی نرم افزار را فراموش نکنید، نرم افزاری را انتخاب کنید که از پویایی لازم برخوردار باشد زیرا شما که در اقلیم نوین فروش اینترنتی فعالیت می کنید نیاز دارید تا امکانات جدید را سریعاً در اختیار شما قرار دهد.

برای حرفه ای تر شدن فروشگاه اینستاگرامی وب سایت خود را راه اندازی کنید!

توصیه میکنیم علاوه بر استفاده از یک نرم افزار یکپارچه ، آنلاین که فرآیندهای داخلی و ارتباط با مشتریان شما را مدیریت می کند ، وبسایت فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و فروشگاه اینترنتی را به اینستا گرام و به نرم افزار حسابدرای تحت وب متصل کنید تا سرعت و کیفیت ارائه خدمات و کالا در مجموعه شما بالا تر رود و از کیفیت بیشتری نیز برخوردار باشد.

ابرآیرون

ابرآیرون، دستیار ابری کسب‌و‌کار‌های کوچک و متوسط است که با ساده کردن فرایند‌های تامین و فروش کالا و خدمات، همگام سازی کانال‌های فروش آنلاین، شبکه های اجتماعی و حضوری و برقراری ارتباط همیشگی با مشتریان، همانند یک دستیار آنلاین بدون محدودیت مکان و زمان، باعث بهره‌وری بیشتر از منابع و افزایش سود می‌شود.

 دریافت نرم افزار حسابداری رایگان

پس از دریافت نرم‌افزار همکاران ما در اولین فرصت با شما در ارتباط خواهند بود.

ارتباط با ما

تهران، میدان ونک، اتوبان حقانی نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 40

021-28423686

دانش بنیان
نظام صنفی رایانه ای کشور