در سال های اخیر ، فناوری ابری انقلابی در زندگی روزمره ما ایجاد کرده است. ما عکس های خانوادگی خود را به اینستاگرام می فرستیم ، قبض های خانه خود را از طریق بانکداری آنلاین پرداخت می کنیم و از تلفن های هوشمند خود، برای بررسی ایمیل در حال حرکت استفاده می کنیم.

بنابراین ، اگر ما از سیستم های ابری در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم ، چرا در زندگی تجاری خود نیز چنین کاری را انجام ندهیم؟

نرم افزار حسابداری آنلاین اکنون کلیه قابلیتهای نرم افزار حسابداری دسکتاپ(ویندوز) آزمایش شده و مورد اعتماد شما را ارائه می دهد ، اما دارای مزایای اضافی فراوانی است که فقط نرم افزار حسابداری آنلاین می تواند آن را به شما ارائه دهد.

اگر کسب و کار شما به دنبال یک روش موثرتر برای مدیریت امور مالی خود است ، در اینجا شش دلیل برای بررسی جدی انتقال به حسابداری ابری آورده شده است.

1. دسترسی به تلفن همراه در هر زمان

با حسابداری آنلاین ابرآیرون ، می توانید در هر زمان و از هر مکان به حساب ها و ارقام اصلی مالی خود دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که از یک سیستم دسکتاپ(ویندوز) به سبک قدیمی استفاده می کنید ، در واقع به دفتر وصل می شوید. نرم افزار ، داده ها و حساب های شما همه در یک درایو محلی قرار دارند. و این دسترسی شما به اطلاعات مالی را محدود می کند.

حسابداری ابرآیرون شما را از این محدودیت خلاص می کند. داده ها و سوابق شما با خیال راحت رمزگذاری شده و در یک سرور ابری ذخیره می شوند و هیچ برنامه نرم افزاری برای بارگیری وجود ندارد – هر کجا که Wi-Fi و اتصال اینترنت داشته باشید ، از مرورگر وب خود وارد شده و کار می کنید.

بنابراین با حسابداری ابری هر کجا که باشید ، همیشه می توانید وضعیت کسب و کار خود را بررسی کنید.

2. یک راه حل موثر و مقرون به صرفه

نرم افزار حسابداری ابری ، باعث کاهش هزینه های فناوری اطلاعات و صرفه جویی در وقت شما می شود.

نرم افزارهای مبتنی بر دسکتاپ(ویندوز) دارای هزینه های سنگین خرید و نگهداری سخت افزار می باشند. برای قرار دادن نرم افزار کاربردی و داده های مربوط به آن ، به یک سرور نیاز دارید. و برای نگهداری از سرور و شبکه آفیس باید هزینه ای به یک متخصص فناوری اطلاعات بپردازید – این می تواند هزینه بالایی باشد.

حسابداری آنلاین کاملاً از طریق ابر انجام می شود. زیرساخت های فناوری اطلاعاتی پرهزینه ای برای نگهداری اطلاعات شما وجود ندارد و شما می توانید به راحتی به نرم افزار خود دسترسی پیدا کنید ، خواه در دفتر کار باشید ،یا  از روی میز آشپزخانه خود کار کنید یا در یک جلسه با مشتری بیرون بروید.

به جای انتظار تا زمان بازگشت به دفتر ، می توانید بلافاصله پرداخت ها را تأیید کنید ، یا برای مشتریان فاکتور ارسال کنید ، و این کاردر وقت شما صرفه جویی می کند و روند مالی شما را بسیار موثرتر می کند.

3. امنیت آهنی ، بدون پشتیبان گیری وقت گیر

هنگامی که شما مبتنی بر ابر هستید ، همه حساب ها و سوابق شما بصورت خودکار ذخیره می شوند و با سطوح رمزگذاری شده پشتیبان تهیه می شوند.

اگر از حسابداری تحت ویندوز استفاده کرده باشید ، در پایان هر روز با تهیه نسخه پشتیبان ،اطلاعات را ذخیره می کنید و همچنین هر بار که ارائه دهنده نسخه جدیدی از نرم افزار را ارائه می دهد ، شما نیاز به بروزرسانی اطلاعات خواهید داشت.

با نرم افزار حسابداری ابری شما همیشه با جدیدترین عملکردها و نرخ مالیات به جدیدترین نسخه نرم افزار وارد می شوید. همچنین کار شما به طور خودکار در حین کار ذخیره می شود ، بنابراین هم در وقت و هم در هزینه های پشتیبان گیری صرفه جویی می کنید.

اطلاعات شما دیگر روی یک سرور فیزیکی در دفتر کار نیست . تمام اطلاعات حسابداری شما در منبع رمزگذاری شده و در ابر ذخیره می شود. بنابراین تنها شخصی که می تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی پیدا کند شما هستید ، به علاوه اعضای منتخب تیم و مشاوران شما.

4. به راحتی به اشتراک بگذارید و همکاری کنید

کار با همکاران و به اشتراک گذاشتن داده ها با مشاوران خود ، روشی کاملاً ساده است که در فضای ابری مستقر هستید.

با استفاده نرم افزارهای مبتنی بر دسکتاپ(ویندوز) ، دسترسی محدودی به حساب های خود داشتید واین کار با همکاران و مشاوران شما را دشوار می کند. اگر حسابدار شما به شماره های خاصی احتیاج داشت ، باید از طریق پست الکترونیکی رفت و برگشت شود یا در حافظه USB ذخیره شود و مستقیماً در دفتر کار وی ارسال شود.

با سیستمی مانند حسابداری آنلاین (انتخاب ما برای حسابداری ابری) شما ، همکاران ، تیم مدیریتی و مشاورانتان می توانید به همان شماره ها دسترسی داشته باشید.

5– کاغذبازی را کاهش می دهد و پایدارتر است

استفاده از حسابداری ابری می تواند رویای داشتن دفتر کار بدون کاغذ را تحقق بخشد.

با حسابداری سنتی ، همه چیز باید چاپ شود و به صورت چاپی رسیدگی شود ، و این برای محیط زیست کند و بی اثر است.و انجام این کارها باعث هدر رفتن زمان شما می شود.

با استفاده از یک سیستم حسابداری آنلاین ، می توانید اعتماد خود را به کارهای اداری به میزان قابل توجهی کاهش دهید. فاکتورها را می توان به طور مستقیم و از طریق ایمیل برای مشتری ارسال کرد ، هزینه های چاپ و ارسال را از بین برد و به روند پرداخت سرعت بخشید. صورتحساب ها و رسیدهای ورودی را می توان مستقیماً با معاملات مرتبط در نرم افزار حسابداری اسکن و ذخیره کرد.

و از آنجا که اسناد و مدارک شما دیجیتالی شده و در فضای ابری ذخیره شده است ، نیازی به نگهداری اصل مدارک نیست و این باعث صرفه جویی در هزینه های بایگانی و ذخیره سازی می شود.

6. کنترل بهتر فرآیندهای مالی خود

استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین به شما این امکان را می دهد تا روندهای اصلی مالی خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

عملکرد صورتحساب آنلاین کل روند فاکتور را ساده می کند ، و به شما چشم انداز بهتری از درآمد مورد انتظار ، یک نمای کلی از بدهی های معوق و تجزیه و تحلیل دقیق آنچه را که هر مشتری به کسب و کار شما بدهد ، ارائه می دهد.