امنیت اطلاعات یکی از دغدغه های اصلی کاربران سیستم های مدیریت اطلاعات است به همین دلیل ما در مطالب قبلی اشاره کوتاهی به این موضوع داشتیم و در این مطلب هم سعی داریم خلاصه و مفید توضیحاتی در این مورد را ارائه دهیم.

با توجه به گستردگی اطلاعات و ارزشمند بودن اطلاعات هر سازمان طبیعی است که شما به عنوان مدیر سازمان برای انتخاب یک سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار حساسیت ویژه ای بر روند چگونگی ایجاد امنیت اطلاعات داشته باشید این مطلب هم برای آشنایی بیشتر کاربران ابرآیرون با چگونگی این فرآیند مهم تهیه شده است.
امنیت اطلاعات می بایستی از دو سو مورد دقت قرار بگیرد. اول، نگهداری و حفظ اطلاعات و دوم، جلوگیری از انتشار اطلاعات و حفظ محرمانگی آنها ، لازم به ذکر است که نکات و ویژگیهای منحصر بفرد تکنولوژی ها و پروتکل های امنیتی را نمیتوانیم در این مطلب منتشر کنیم اما بطور کلی ابرآیرون برای حفظ اطلاعات کاربران ۳ نوع بک آپ گیری را انجام میدهد که دو نوع به صورت اتوماتیک و دیگری توسط کاربر انجام میشود که به اختیار کاربر در مکانی امن نگهداری میشود ،البته در صورت عدم انجام حالت سوم هیچ آسیبی به سطح امنیت اطلاعات وارد نخواهد شد.
برای حفظ محرمانگی اطلاعات و رعایت اصل امانتداری ، اطلاعات کاربران در سرورهای امن ابرآیرون بصورت رمز گزاری شده نگهداری میشوند و هیچ کس جز کاربران مجاز شما به اطلاعات دسترسی نخواهند داشت لازم به توضیح است که شما میبایست جهت نگهداری اطلاعات از طریق سیستم مدیریت کاربران نقش های صحیحی را برای کاربرانتان تعیین نمایید. زیرا یکی از مهمترین لایه های امنیتی از نظر محرمانگی اطلاعات نشر اطلاعات توسط یکی از کاربران سیستم است.