اینجا هستید: خانه » سیاست حریم خصوصی

h

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات ما به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت علم پیشرو مهراد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات علم پیشرو مهراد اقدام کند و یا توسط عقد قرارداد یا خرید به وسیله فاکتور فروش اقدام به خرید نرم افزار نماید.

حقوق مالکیت فکری

تمام محتویات وبگاه abriron.com از قبیل متون، گرافیک، تصاویر، علائم تجاری، لوگو، صدا، تصویر، قالب سایت، اسکریپت‌هاو اسامی خدمات قابل ارائه و… متعلق به شرکت علم پیشرو مهراد (برند تجاری ابرآیرون) می‌باشد و مشمول حمایت‌های مقرر در قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد. همچنین هیچ یک از محتویات سایت قابل تولید مجدد، کپی برداری، فروش یا هر نحو سوء استفاده برای مقاصد تجاری و غیرتجاری نمی‌باشد. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی حق پیگرد قانونی را برای شرکت علم پیشرو مهراد محفوظ می‌دارد.

اطلاعات کاربران 

ابرآیرون از اطلاعات کاربران بصورت روزانه نسخه پشتیبان تهیه و به مدت یک هفته اطلاعات را نگهداری می نماید .

قطع سرویس 

به دلیل تحت وب بودن سیستم ابرآیرون و احتمال رخدادن قطعی سیستم های آنلاین به دلایلی از قبیل مشکلات اینترنت ، مشکلات زیر ساخت ، تغییرات و تنظیمات سرورها و غیره … احتمال قطعی کوتاه مدت وجود دارد که ابرآیرون همواره سعی در به حداقل رساندن این موارد خواهد داشت. ضمناً در صورت وارد آمدن خسارت به دلیل قطعی سیستم به عهده ابرآیرون نمی باشند.

استرداد وجه

بازگشت وجه تا هفت روز پس از تاریخ فاکتور (تاریخ خرید)امکانپذیر است پس از مدت مذکور به هیچ وجه امکان بازگشت وجه تحت هیچ عنوانی وجود ندارد.

در صورت خرید دامنه توسط ابرآیرون و درخواست بازگشت وجه هزینه دامنه کسر می گردد.

قبول قوانین استفاده

در زمان تکمیل فرم دریافت نرم افزار در وب سایت abriron.com، مشتری با علامت زدن گزینهبا قوانین استفاده و حفظ حریم خصوصی موافقم ! ، می پذیرد که قوانین ابرآیرون را بصورت کامل مطالعه کرده و تمام مفاد آن را قبول دارد. در صورتی که کاربر گزینه مذکور را (علامت نزند) تایید نکند، اجازه در یافت دمو ، ثبت نام و استفاده از سیستم ابرآیرون را نخواهد داشت. استفاده از سیستم ابری ابرآیرون به منزله موافقت با قوانین ابرآیرون است.

امنیت حساب کاربری

کلیه کاربران ابرایرون اعم از مشتری و کاربران وی ، مسئول حفظ امنیت حساب کاربری خود می باشند. کاربران می بایست با انتخاب کلمه عبوری که قابل حدس زدن توسط دیگران نباشد امنیت لازم را ایجاد نمایند. ضمناً کاربران موظف به تغییر اطلاعات ورود (کلمه عبور ) هستند. در صورتی که به هر دلیلی کلمه عبور خود را در اختیار شخص یا اشخاصی (حتی پشتیبان ابرآیرون) قرار داده اید ، بلافاصله نسبت به تغییر آن اقدام نمایند، عواقب و خسارات ناشی از سهل انگاری، بر عهده مشتری و کاربران وی خواهد بود ، بنابراین ابرآیرون هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

محرمانگی اطلاعات

اطلاعات مشتریان نزد ابرآیرون محرمانه تلقی می شوند و در اختیار هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی ثالثی قرار نمیگیرد، مگر به دستور مراجع ذیصلاح قضایی ، اما در ارتباط با لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که عدم رعایت کاربر در حفظ امنیت حساب کاربری خود باشد، ابرآیرون هیچ مسئولیتی ندارد.
ضمناً ابرآیرون تمامی پروتکل های امنیتی مورد نیاز را اعمال کرده و خواهد کرد اما اگر لو رفتن اطلاعات به دلیل حملات هکری باشد نیز ابرآیرون هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

تبصره- اطلاعات فوق محرمانه می باشد و در اختیار هیچ شخصیت حقیقی و یا حقوقی ثالثی قرار نمیگیرد، مگر به دستور مراجع ذیصلاح قضایی.

عدم شارژ یا تمدید پشتیبانی

در صورت عدم تمدید پشتیبانی برای کاربران لایسنس و در صورت عدم پرداخت شارژ ماهانه برای کاربران نرم افزار به صورت سرویس اطلاعات به مدت 90 روز نگهداری خواهد شد و پس از آن ابرآیرون مسئولیتی در قبال نگهداری اطلاعات ندارد.

خدمات پشتیبانی

ارائه خدمات پشتیبانی به وسیله سیستم تیکت موجود در نرم افزار می باشد. پشتیبانی شامل پاسخگویی به سؤالات و رفع مشکلات احتمالی است که در حین استفاده از سیستم برای کاربران بوجود می آید. اضافه کردن ویژگی های جدید به نرم افزار ، مشمول خدمات پشتیبانی نیست

سوء استفاده کاربران

در صورت خرید نرم افزار به عنوان کاربر و مشتری و در ادامه تلاش برای هک سیستم، انجام مهندسی معکوس، کپی برداری و نیز تلاش به هر نحوی در راستای ایجاد خسارت یا مزاحمت برای ابرآیرون و کاربرانشر، پیگرد قانونی داشته و منجر به انسداد دسترسی کاربران مربوطه خواهد شد و تا مشخص شدن موضوع در مراجع ذیصلاح مسدود خواهد ماند. ضمناً هیچ گونه وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد .

اصلاح و تغییر قوانین

ابرآیرون حق اصلاح و تغییر شرایط و قوانین استفاده ذكر شده در این سند  را در هر زمان برای خود محفوظ می داند. و کاربر موظف می باشد همواره قوانین را از طریق همین صفحه مطالعه نماید.

فورس ماژور

هیچ یک از طرفین این توافقنامه به دلیل قصور یا تاخیر در اجرای تعهداتش به دلیل حصول شرایطی که فراتر از کنترل معقول وی باشد، مسئول نخواهد بود. این موارد شامل موارد ذیل است اگرچه محدود به آن‌ها نیست: آتش سوزی، سیل، زلزله، تصادف، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، قطع برق، قطع شبکه و حوادث ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی طبیعی و …

حل اختلاف

این توافقنامه طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است. هر گونه اختلاف راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن برای داوری به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان ارجاع می‌شود. نظر شورای انتظامی استان قطعی‌ و لازم‌الاجراست. شرط داوری حاضر موافقتنامه‌ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی می‌شود و در هر حال قابل اجراست.

عدم اعتبار جزیی توافقنامه

چنانچه هریک از شروط، تعهدات مصرح در این توافقنامه یا اجرای آنها به دلیل مغایرت با قوانین یا به موجب حکم مراجع ذیصلاح نامعتبر و غیرقابل اجرا باشد، این امر به معنای بی‌اعتباری سایر شروط و تعهدات نمی‌باشد. عدم اعمال هریک از مقررات این توافقنامه به منزله انصراف از حق اعمال و اجرای آن در آینده نخواهد بود.

مکاتبات

کلیه مکاتبات به صورت کتبی خواهد بود که از طرف شرکت علم پیشرو مهراد به نشانی info@abriron.com می باشد.

ابرآیرون تابع  قوانین جمهوری اسلامی ایران خصوصا قانون تجارت الکترونیکی”، “قانون جرائم رایانه ای” و “قانون ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری، “قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزار های رایانه ای”  می باشد . کاربران ابر آیرون هم متعهد به رعایت قوانین مذکور می باشند.

ابرآیرون، دستیار ابری کسب و کارهای کوچک و متوسط است که با ساده کردن فرایندهای تامین و فروش کالا و خدمات و برقراری ارتباط همیشگی با مشتریان، همانند یک دستیار آنلاین بدون محدودیت مکان و زمان، باعث بهره‌وری بیشتر از منابع و افزایش سود می‌شود.

ارتباط با ما

تهران – میدان ونک – اتوبان حقانی نرسیده به چهارراه جهان کودک

021-28423686

لینکهای مفید

 دریافت نرم افزار حسابدرای رایگان

پس از دریافت نرم‌افزار همکاران ما در اولین فرصت با شما در ارتباط خواهند بود.