ابرآیرون،

نرم‌افزار حسابداری ابری 

 مدیریت، هدایت و راهبری یکپارچه کسب‌و‌کار

حسابداری ابری ابرآیرون، با ویژگی‌های منعطف و کارا به شما کمک می‌کند، کسب و کار خود را براحتی و در کمترین زمان از هر جایی مدیریت کنید.

چند ارزی  |  چند زبانه  |  تاریخ خورشیدی و میلادی

داشبورد حسابداری آنلاین ابرآبرون

حسابداری ابری ابرآیرون

 مدیریت، هدایت و راهبری یکپارچه کسب‌و‌کار

داشبورد آماری و تسک منیجر ابرآیرون

چند ارزی  |  چند زبانه  |  تاریخ خورشیدی و میلادی

حسابداری ابری ابرآیرون، با ویژگیهای منعطف و کارا به شما کمک می‌کند،کسب و کار خود را براحتیو در کمترین زمان از هر جایی مدیریت کنید.

داشبوردهای اطلاعات آماری

مدیران کسب‌و‌کار از طریق مشاهده اطلاعات  آماری و جامع در داشبورد ابرآِیرون نگاهی کلی از وضعیت مجموعه را بدست می‌آورند. از مزایای داشبورد ابرآیرون میتوان به کمک به تصمیم گیری بهتر و سریع تر توسط مدیران اشاده کرد.
امکان چیدمان داشبورد نسبت به نیاز و سطح دسترسی کاربر در ابرآیرون فرآهم است. داشبوردهای ابرآیرون شامل ویجت‌های آماری و کاربردی هستند.

داشبورد اطلاعات آماری
داشبورد اطلاعات آماری

حسابداری دیجی‌کالا

ابرآیرون، با اتصال نرم افزار حسابداری به فروشگاه آنلاین دیجی کالا و دیگر پلتفرمهای فروش آنلاین بصورت همزمان همه کانال‌های فروش کسب‌و‌کار،  شامل آنلاین، حضوری، شبکه های اجتماعی را یکپارچه می‌کند. به این ترتیب کاربران ابرآیرون از یک انبار کالا با دقت و بدون اتلاف وقت و منابع دائماً بصورت اتوماتیک و لحظه ای موجودی کالا ، قیمت فروش و سفارشات خود را مدیریت می‌کنند.

مزایا: همکام سازی موجودی کالا، بروزرسانی لحظه ای قیمت‌ها، ثبت دقیق ریز سفارشات، محاسبه سود و زیان فروش در دیجی‌کالا

قیمت‌گذاری پیشرفته کالا

برای هر کالا بی نهایت قیمت فروش بر اساس شرایط مختلف تعیین نمایید. با تغییر قیمت ارز، قیمت فروش کالا بصورت اتوماتیک بروزرسانی میشود.

 فرمول نویسی برای قیمت فروش کالا، تغییر اتوماتیک قیمتها بر اساس تغییر بهای ارز، تغییر قیمت به وسیله فایل اکسل در نرم افزار به شما کمک می‌کند تا در رقابت برای بهترین قیمت فروش در صدر رقابت باقی بمانید. ضمناً با تغییر قیمت در نرم افزار در صورتی که به فروشگاه اینترنتی متصل هستید قیمت‌های فروشگاه شما همگام سازی می شود.

یکپارچه ساز ابرآیرون
یکپارچه ساز ابرآیرون

حسابداری فروشگاه اینترنتی ووکامرس

 بدون دانش برنامه نویسی وبدون نیاز به نصب پلاگین حسابداری از طریق وب سرویس و وب هوک ، فروشگاه اینترنتی ووکامرس با حسابداری ابری ابرآیرون یکپارچه می‌شود.
پس از اتصال سفارشات در ابرآیرون بصورت فاکتور فروش ثبت می شود، موجودی انبار در حسابداری و در ووکامرس یکسان خواهد بود، تمامی دریافتی ها در سیستم دریافت و پرداخت بصورت خودکار ثبت می شوند، افزایش و کاهش موجودی در نرم‌افزار روی وبسایت اثر می‌کند.
کاربران ابرآیرون بسادگی کالای متغیر ووکامرس را در فرآیند ارتباط حسابداری با ووکامرس مدیریت می نمایند.

مدیریت وظایف و فرآیندها

ثبت، پیگیری و کنترل وظایف کارکنان در سیستم مدیریت وظایف ابرآیرون با ویژگی یکپارچگی با سیستم مالی امکانات ویژه ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 تعریف و مدیریت فرآیندها در میزهای وظایف مختلف، امکان تعریف و پیگیری بینهایت پروژه و برای هر پروژه بینهایت وظیفه را فرآهم آورده است.
هر وظیفه را به چند نفر اختصاص دهید و برای انجام آنها تاریخ و مهلت قرار دهید و در ادامه هر کاربری که وظیفه ای را به او سپرده اید در تقویم داشبورد خود وظایفش را مشاهده می کند.

داشبورد مدیریت وظایف
مدیریت تولید

حسابداری تولید

اگر تولید کننده کالا هستید، فرمول تولید کالا را تعریف نمایید در نتیجه، در هر مرحله از تولید بصورت اتوماتیک کالای مصرفی و هزینه های تولید محاسبه و بهای تمام شده کالا مشخص می شود.

سیستم مدیریت تولید آنلاین ابرآیرون یکپارچه با حسابداری آنلاین امکان تبدیل مواد اولیه با بهای تمام شده مشخص به همراه هزینه های سربار تولید به کالای نهایی با بهای تمام شده دقیق را فرآهم آورده است.

مشاوره، استقرار و آموزش توسط تیم ابرآیرون!

 جهت آشنایی با امکانات ابرآیرون‌، بررسی هماهنگی نرم‌افزار با حوزه کاری شما و ارائه بهترین پیشنهاد برای مدیریت یکپارچه کسب و کارتان، قبل از خرید نرم‌افزار کارشناسان ما شناخت کاملی از فرآیندهای شما را بدست  می‌آورند و به ارائه راهکارهای مفید به شما می‌پردازند.
  پس از خرید به استقرار و پیاده سازی صحیح سیستم می پردازیم. در تمام دوره مشاوره، استقرار و پشتیبانی همواره به نماینده شما آموزش‌های لازم ارائه خواهد شد.

پشتیبانی

ابرآیرون متصل است 

حسابداری ووکامرس

فروشگاه اینترنتی ووکامرس

اتصال به فروشگاه اینترنتی پرتال

فروشگاه اینترنتی و سایت ساز پرتال

gmail

فروشگاه های اینستاگرام

دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا

drop box logo

فضای نگهداری فایل Dropbox

پرداخت یار زیبال

پرداخت یار زیبال zibal.ir

ابرآیرون

ابرآیرون، دستیار ابری کسب‌و‌کار‌های کوچک و متوسط است که با ساده کردن فرایند‌های تامین و فروش کالا و خدمات، همگام‌سازی کانال‌های فروش آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و حضوری و برقراری ارتباط همیشگی با مشتریان، همانند یک دستیار آنلاین بدون محدودیت مکان و زمان، باعث بهره‌وری بیشتر از منابع و افزایش سود می‌شود.

تهران، میدان ونک، اتوبان حقانی نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 40

021-28423686

0936-4444-890

دانش بنیان
نظام صنفی رایانه ای کشور

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب ‌سایت برای شرکت علم پیشرو مهراد(ابرآیرون) محفوظ است.